Löpträning

Vaknade upp väldigt icke-bakis (trodde jag inte att jag skulle vara heller). Åt en stooor frukost! Sen har vi bara spelat Fifa och tagit  det lugnt. Ska snart iväg på löpträning med laget, är rätt sugen på att röra på mig faktiskt. Ska bli naaajsigt.
 
Hoho! Typ alla tjejer som var där, minus tre stycken.
 
Hade 15% batteri när jag påbörjade resan hem, en procent kvar när jag kom in genom dörren :D SKICKLIGT!
 
Igår hamnade vi på Notting Hill och drack öl. Det var trevligt, stannade till tolv-draget och sen tog det över en timma hem! Måste flytta närmare stan snart alltså. Sen åt jag ett halvt paket vianetta-glass.. Hoppade över burger king, men är rätt säker på att glass inte heller är så himla nyttigt! haha. Dags att tagga till löpning! Sen ikväll blir det nog inte många knop gjorda tror jag. Är ledig onsdag och torsdag med, ville bara nämna det!! :)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0