Magkatarr

Haft ont i magen HELA JÄKLA DAGEN, vet bara inte hur jag ska få det att bli bättre. Har ätit, druckit massa vatten, vilat, tränat, men jag har dock inte prövat samarin för vi har ingen hemma. Så får väl vila hela kvällen tills det blir bra antar jag. Sjukt irriterande. En god natts sömn och en lugn fredag kanske botar det imorgon...
 
Vi har haft skola hela dagen och jag har kollat min mail cirka hundraelva gånger. Men så fick vi reda på att ena tentaresultatet är försenat och det andra, där trodde examinatorn att han hade 21 ARBETSDAGAR på sig, men nej det har du inte lilla vän du har 21 KALENDERDAGAR. Det är en SKILLNAD!
 
Så här såg jag ut idag! Plus svarta tajts å en tjockare tröja dock ;) Lite kallt annars skulle jag gissa.
 
Jag är inte bitter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0