Naglar

Jag har målat mina naglar idag! Hade haft svart nagellack och det såg överdjävligt ut när det skavt av. Men nu är det fint igen, tyvärr är mina naglar dock inte så långa som jag vill ha dom! "Fuck-you-finger-naglarna" (kunde skrivit långfingret men det är ju inte lika kul) skivar sig jämt på mitten när dom växer! Sjukt irriterande. Men jag får väl lösa det på något vänster, finns ju växtnäring för allt... Kanske även finns växtnäring till mig så att jag kan växa över mina 1.60 m? ;D
 
 
Rött! Titta på dom små naglarna, ser ut som bebisfingrar. Vet att Frida inte gillar när jag lägger upp bilder på mina händer heller haha, så förlåt ;) <3
 
 
KRAAAAAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0