Pubrunda

Jag kanske inte ska kalla det jag gjorde igår en pubrunda, då vi stod i en del köer (jag gick inte in någonstans) innan jag hoppade på cykeln och åkte hem! :) Vi började 08:00 i skolan och gick hela vägen till 17:00, med andra ord var man rätt trött innan vi ens kommit ut från föreläsningssalen. Direkt efter sista föreläsningen som jag förövrigt inte kommer ihåg ett ord av förutom typ "functional unit" - betydelsen av ordet är det lite värre med.. Google? Så gick vi till landala förbi systemet och sedan coop. Därefter var Lovisa snäll nog att låta mig och Mathilde hänga på henne hem innan vi gick till Jonas för att träffa resten. Målet med kvällen var väl som vanligt att "vara ute tidigt" men det brukar väl oftast gå sådär halvbra. Det är ju alltid trevligt hemma hos någon innan man går ut. :)
 
 
Jag beslutade mig för att spela lite gitarr, jag är ju en hejdundrade talang på detta. Det som försvårade lite bara var väl att strängarna inte satt på gitarren utan hängde fritt i luften.
 
Sen missade jag ju att träna igår då vi hade en lång skoldag och sen direkt gå på alkoholen så jag passade på.. Klarade EN hel med denna 11 kgs hantel.
 
När jag skulle låsa upp cykeln kom två förfriskade killar fram och frågade "om jag stal snykeln." Så sa jag att jag har stulit en del snyklar i mina dagar. Sen pratade dom en stund och hjälpte mig låsa upp snykeln, för att sedan fråga om jag inte skulle kröka vidare med dom och sedan ligga med en av dom.. Jag tackade ju såklart vänligast för det fina erbjudandet. Men sa att jag nog trots allt måste bege mig även om det lockar att stanna när ni säger det på det sättet... - Allt som allt en trevlig kväll!
 
Dags för att ta tag i dagen! :) Skall tvätta, plugga och vara allmänt en kvinna :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0