Retas

J älskar att skicka bilder på onyttigheter han äter som sagt, så för att jävlas tillbaka idag skickade jag tillbaka en bild :D
 
 
Idag fick jag denna bilden, 11 fikat bestod av detta tydligen (för man måste ju äta av två olika bullkransar?)
 
Då skickade jag tillbaka en bild på min fika! :)
 
Gäller att ha sina ögon på målet! ;) Ska träna idag, om det blir med dem andra i laget får vi se.. Eller om det blir själv i delsjön! Oavsett får jag nog en bra träning. Jag kommer ju springa åtminstone fem km å köra styrka om jag kör själv. Klart det är roligare att träna med resten av laget, vilket också ökar motivationen. Men samtidigt är det en bit att ta sig till Landvetter (utan bil eller busskort) så att träna här hemma tar kanske någon timme, medan att träna i Landvetter tar kanske tre timmar sammanlagt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0