Robin

Min fina bror fyller 25 idag! Just nu är han i fjärran landet Japan. Där vill han spendera sitt liv som det ser ut just nu, jag håller inte med om att det är en bra idé ;) Självisk som man är så vill man ha sina nära och kära nära, det hör man ju på uttrycket!
 
40 grader varmt och ändå lika glad! ;)
 
Jag och min bror är väldigt lika till sättet! Vi kan skratta åt ingenting och snacka om att vi kan skratta tills magknip infinner sig. Men även att vara seriös och att prata om allt går att göra med Robin. Sist vi skulle handla present till vår far ihop, så tog det hur lång tid som helst, för det enda vi gjorde var att gå runt och asgarva åt allting. Tillslut fick vi skärpa oss en millisekund för att åtminstone komma ur EN butik med någonting i handen haha. Han har ett hjärta av guld och jag saknar honom massor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0