Rubriker

Tisdag idag.. Jonas jobbar sent! Så jag får roa mig själv bäst jag kan. Ska dra till skolan på en föreläsning, sen får jag nog plugga lite. "Ska ju ligga i fas." Det gör jag inte, men det är bara att plugga på hårt i typ två dagar nu så är jag nog det igen.
 
Yummie.
 
Pizzan var SUPERGOD igår. Mätta och glada så la oss 21:30, normalt haha! Sovit som en gris. Litar knappt på att jag ska vakna i tid ens när jag börjar 13:15, har aldrig varit en storsovare direkt. Men jag vaknade 08:30 idag iallafall, det får väl ses som godkänt.
 
 
Imorgon är det löpträning med handbollen också, får se om jag kan ta mig upp till Härryda... Jobbigt att inte alltid ha tillgång till bil... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0