Seg!

Jag är riktigt seg idag! Har lyckats plugga en del. Sen gick jag en promenad med musik i öronen, sjukt underskattat! Det är skönt att gå med sina egna tankar ett tag. Jag lagar mat just nu, sen ska jag väl se någon serie innan Jonas kommer hem, då blir det mys! Tidigt i säng för att orka jobba OCH fysträna imorgon.
 
 
Mörkt och mysigt ute! Hög musik och bara sina egna otroligt smarta tankar ;)

lagar kotletter, ser äckligt ut på bild? HAHA. Hoppas det smakar desto godare..
 
MAT MAT sen en lugn kväll som sagt. Blir nog bra. Imorgon kommer jag nog däcka direkt efter fysträningen. Funderar på att cykla till jobbet 05:50 (1,5 mil) sen bära kartonger hela dagen (man blir helt SLUT) och sen cykla hem för att sedan ta mig till Landvetter och fysträna i 1,5 timmar... Kommer ångra mig så otroligt mycket va :D Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0