Skvätt

Ovanligt nog bjöd Göteborg, å du kära stad, på regn på cykelturen hem! :) Inte nog med att vatten kom uppifrån, så valde även en moppedist att åka förbi i en väldans fart rakt i en vattenpöl och bjöd mig på en alldeles gratis dusch :) Tackar vi för du okände man.
 
 
Jag fick sms förut om att jag ska jobba imorgon! Äntligen? ;D Visst hade en ledig dag varit väldigt skönt och jag kommer med stor sannolikhet ha ångest imorgon när klockan ringer någon gång efter 05:00. Men jag behöver jobba lite då vi ju ska boka Teneriffa om tentorna är godkända! Men det vet jag inte - väntar med spänning. På måndag har det gått exakt 21 dagar (så mycket tid de max får rätta tentorna på) sen första tentan gjordes. Om tentorna är godkända så bokar vi, är dom inte det får väl Jonas åka själv... Isåfall är vi hemma i 13 dagar efter Egypten innan vi åker igen. Låter OK i mina öron.
 
Nu ska lille jag laga torsk! Sen meka lite med min cykel så att den är säker att cykla på imorgon till Mölndal. Bromsen fungerar visst inte längre så bra och däcken är rätt opumpade. Allt detta ökar dock spänningen med att cykla. Idag fick jag nästan inte stopp i en backe, så vad händer imorgon? ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0