Söndag

Goood förmiddag. I det fina vädret igår (?) så åkte jag och Jonas till Freeport! :) Vi gick runt där och kollade och sen åkte vi vidare till Kungsmässan för att kolla lite i butikerna där. Det var väl det mest spännande som hände igår tror jag. Resten av kvällen spelade vi spel och såg på "så mycket bättre." Våra grannar hade fest igår när vi skulle sova, däremot spelade dom inga typ club-dunka-dunka-låtar utan mest typ skogshuggar pop eller hur man nu ska förklara vad det var. Det var även lite Ronan Keating över det hela. Jag började fnissa högt för mig själv för jag såg vår granne framför mig sittandes själv där nere och sjunga med och dansa till skogshuggarlåtarna för att låtsas att han har fest. Men Jonas blängde bara på mig som vanligt haha. Är man trött så är man! Efter lite sparkande i golvet för att "visa" att dom kanske inte behöver spela så jäkla högt efter 01:00 på nätterna (speciellt med tanke på den nyfödde bebisen som dom bor granne med) så somnade vi trots allt :D
 
 
 
 
Idag blir det handboll! Ska även storhandla mat, sen är en ny vecka på ingång. Inte fått något erbjudande om att jobba på några veckor, funderar på att skriva vilka dagar jag kan så dom fattar ;) haha. Blir ju dyrt nu med resande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0