"Tisdagens att göra"

Jag somnade inom typ fem minuter igår, så hann inte fundera över livet så mycket haha! Tack och lov, allt verkar alltid så svårt när man ska lägga sig. Ibland har jag till och med fått så enkla saker som att hitta till ett ställe dagen efter att verka omöjligt trots GPS typ. Man är för rolig ibland, när man vaknar så undrar man hur man kunde förstora upp någonting så mycket!
 
Skrev precis en "att göra lista", ska sätta igång så snart jag sett på mina program på tv med en kopp kaffe.
 
Tisdag 27/11
  • Plugga kristallstrukturer
  • Plugga Metaller - järnkonformationer
  • Pourbaix-diagram
  • Plugga Ekologi
  • Plugga Toxologi
  • Plugga lagstiftning inom kemi (REACH/SIN-listan)
  • Springa + lite styrka
  • Städa undan lite.
  • Kolla present till mamma
  • Sist men inte minst, göra upp en träning till handbollen.
Får vi se om jag hinner allt idag!! Har till 20:20 på mig ungefär. Jonas jobbar över ikväll som vanligt på tisdagar, så jag har mycket ensamtid. Kanske la upp en för stor lista? Ibland är det ju skönt att känna att man klarat av det under dagen. Men vi får se, kanske låtsas om att en punkt inte fanns annars.
 
HAHA jättefin bild från Thailand.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0