TRÖTTHET

Tyngsta dagen på jobbet hittills! Jag har burit mer än vad min kropp klarar av, just nu sitter jag i soffan och håller på att brinna upp av någon konstig anledning ;D Skulle nog kunna sova som en sjusovare (Ordet sjusovare kommer ifrån att sju män, som levde när den romerksa kejsaren Decius härjade, sov i 200 år tills faran var över) Haha 200 år kanske jag inte kan sova i, men jag hade kunnat ge det ett försök!
 
Ska unna mig en sådan här med, även om jag inte borde ;)
 
Ska laga mat och sen BARA SITTA I SOFFAN, inte rör mig ur fläcken. Imorgon har jag en föreläsning i skolan. Ska försöka plugga på morgonen också. Blir ju inte så när man är trött på kvällarna.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0