Tvätt

Dagens roliga - tvätten! Verkligen.. Men vi stod upp till öronen i tvätt faktiskt och idag fanns en ledig tid. Plus att jag inte har några föreläsningar. Tvätta är väl inte så jobbigt egentligen, mest ett nödvändigt ont. Ikväll blir det nog x-box med Jonas haha! Han köpte ju ett igår. Så får vi se om vi får igång det hela. Jag ska ju vara superteknisk, detta skröt jag om för Linda när vi skype:a häromdagen och precis efter jag sagt det, dog hela datorn och jag kunde inte få igång micken sen.. Fick försöka mig på teckenspråk fram till att jag faktiskt kom på hur man satte på mic och kamera igen. ;D Bra Tess. Riktigt mys att prata med Linda, man blir avundsjuk på hur underbart allt verkar och att få uppleva någonting helt annorlunda. Unnar henne allt bra, finaste tjejen!
 
 
Haha synd att modet ändras.
 
Jag tänkte ju försöka mig på något slags "träningsprogram" nu innan Egypten. Tänkte dock börja lite lätt nu och sen köra stenhårt från och med 24 november. Det är roligare att ha ett mål! Mitt mål är att känna mig trygg på stranden när jag har bikini, inget annat. Däremot bryr jag mig väl inte jättemycket, men det är roligare att känna sig snygg och självsäker än att vilja gömma sig i vassen (finns det vass där?) ;D Jag tänkte försöka hitta något som inte är så specifikt på vad man måste träna, utan mer hur många timmar/pass man borde lägga ner. Jag tänker mig att det ska vara väldigt varierande med, cykla, hopprep, löpning, styrka, handboll, badminton.. Har en vecka att lägga på gym med om det skulle komma till användning kanske... Tåls att planera! :) Ska ju kunna ingå i all tentahets med fram emot sista veckorna. Men det blir nog ett skönt avbrott från allt stillasittande. Målet i längden är ju att alltid ha en bra grundkondition. Det handlar ju i slutändan mer om att må bra, än att se bra ut. = PLUS OM MAN KAN FÅ BÅDA :D
 
/Tess That is Tvätting All Day


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0