Tvättid

Idag har vi tvättdag. Igår storstädade vi, så passar väl bra att tvätta tvätt idag då. Jag har bara hunnit med en maskin än så länge.. Men jag har ju annat att göra idag med, skall plugga och spela handboll. Det är dagens agenda. Är ju även första dagen på min nyttiga månad som jag inte kommer klara av haha! Bra inställning redan såhär i början. Står en godispåse framför mig men har inte tagit någon än åtminstone.
 
 
Letar present till min mamma med, ska inte vara något stort. Hon fyller bara 51 och inte 50 som förra året då vi slog på stort såklart! Men jag har lite olika idéer. Antingen ett te-paket med olika teer eller kaffe... Eller så tänkte jag göra en canvasförstoring på en bild. Men kan inte komma på en bild som jag skulle tycka var bra att förstora? Vad skulle dom hänga på väggen liksom.. Mina föräldrar ska även iväg till Mauritius på deras första långresa om man tänker i tid.. Dom har ju varit i Las Vegas, New York, Japan och så vidare. Så jag tänkte köpa saker från apoteket.. Kanske tråkigt? Typ handsprit, sololja, vätskeersättning, lotion allt som är bra på en resa liksom? ELLEEEEEER ska jag köpa olika oljor/flingsalt och hennes favoritchoklad? Oftast brukar jag inte kunna komma på någonting alls, nu kommer jag på mycket men inget PERFEKT liksom.
 
 
TIPS?
 
 
HAJ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0