Work

Imorgon ska jag jobba! Egentligen tänker jag jag ju alltid "men jag är ledig på onsdag och torsdag så då kan jag plugga då - Skjuter upp allting" Men egentligen borde man ju inte skjuta upp saker, för planerna kan faktiskt ändras! Så idag har jag pluggat en del. Men Jonas kommer hem sent så jag har några timmar till på mig :) Ska försöka täcka åtminstone ett avsnitt i kursen Kemisk miljövetenskap och det mesta av metall-delen i materialläran. Men det är mycket att ta på en dag. Så vi får se. Men ska bli skönt att jobba imorgon om man bortser från att jag måste gå upp 05:00! Det är iaf skönt när lönen kommer precis innan egypten vid jul!! :D Då kan man köpa sig någonting extra ;)
 
Tänk va längesen det var nu?? Känns som igår vi tog studenten, men snart är jag klar med min universitetsutbildning och det är dags att ta tag i sin karriär. Sen skaffa kidz å köpa villa ;) Men det är nog ett par år kvar dock, ska inte gå händelserna i förväg haha!
 
Nu ska jag återgå till pluggandet.. Men på tal om ingenting, från att bara ha ätit onyttigt på lördagar har jag börjat bli som en äldre dam och köra fika vid tre? Vad händer här liksom. Blir mer sötsugen ju mer jag tränar, men borde ju också bli mer motiverad till att få bättre resultat när jag tränar och inte förstöra det med att äta massa saker som oftast inte ens är SÅ gott. Nä skärpning! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0