Wuppsie

Attans, eller ändå inte attans. Men jag har massa att plugga nu helt plötsligt för jag skall jobba imorgon. Fick precis sms om det, så jag får kötta på nu istället! Man orkar ju aldrig plugga på kvällen sen. Aja.... :D Det blir bra, goa pengar!
 
Har bestämt mig för att förstora upp en bild till mamma i födelsedagspresent, en bild som påminner om landet och fina somrar som spenderats där! Hoppas hon blir glad. Ska förstora upp den på canvas-duk. Hoppas det blir bra nu!
 
Skojade först att jag skulle ladda upp en jäkla massa bilder på mig själv i olika vinklar i 100*100 format.. Så skrev hon: Det tror jag säkert. VAD MENAS MED DET?
 
Så dags att köra igång då! Lagstiftning, ekologi och toxologi.. Skjut mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0