Agroooo :)

I skolan har vi hållt presentationer hela dagen, sjukt oroväckande tråkigt. :) Det värsta är väl att man endast bryr sig om sin egen presentation och så fort den är klar stänger jag av. Det hade ju varit fördelaktigt för mig att lyssna vidare på alla andras presentationer också.
 
 
Presentation :)
 

 
Finaste Jonna hjärtat <3
 
Sen blev jag nästintill irriterad när vi skulle opponera på en annan grupps arbete. Jag sa bara att deras påståenden inte backas upp av källor utan det kan gå flera sidor utan att det ens var en källa trots att det nämns saker som omöjligt kan vara deras egna tankar och idéer. Men då fick jag svaret "Ah men jag kopierar inte av ett annat arbete utan skriver om allting med egna ord" Kan inte ens belöna den meningen med ett svar känner jag. Fina figurer du ritat också på egen hand då utan att någonsin sett en sådan utrustning.
 
Så nog om det! Inte fått min topp idag heller som jag beställt så idag är en dålig dag. Började ganska dåligt också då en man i ungefär 50-årsåldern skriker "höörru graabben, du får ha ljus på cykeln, du syns inte!!" Så svarade jag nej uppenbarligen inte då du kallade mig grabben... -.- Fail! :) Det brukar förövrigt alltid ljusna vid 07:10 men inte imorse, var ljust först 07:30. Med andra ord börjar det verkligen bli vinter. :/ PLUGGTAJM
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0