Angelica

Cyklade in till stan och redan där blev det lite tokigt, vi skulle ses 12:15, Angelica ringde och frågade om vi kunde ses på Järntorget istället så jag började cykla dit.. Sen kom vi överens om att det kanske var dumt att ses där då jag cyklade och hon åkte buss och vi ville hänga i stan. Så jag fick vända igen och vi träffades inte förrän klockan ett! Gick och tog en lunch, jag åt en sallad och nachochips fanns på tallriken (Dom åt jag inte för jag sviker inte löftet ;) ) Sen slutade det med att vi umgicks till efter fem! Lång tid fick vi ihopa. Sen cyklade jag snällt hem, ätit middag, kollat på tv. Funderat på om vi ska gå ut eller ha en hemmakväll igen.. Båda håller på att somna i soffan - det blir hemmakväll. Ändrat bloggdesignen och haft ångest över plugget.

Spännande inlägg. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0