Avklarade tentor

Det är mörkt VÄLDIGT länge på mornarna nu! Men vi ska väl ställa om klockan i helgen tror jag? Eller inte? Eller jag vet inte :D Fast man ställer väl tillbaka den? Eftersom att jag inte har en aning och jag inte har några lampor på cykeln så får jag nog helt enkelt köpa busskort på måndag så jag slipper oroa mig :)
 
 
Denna bilden är för att en kvinna på facebook gör den minen med munnen VARJE gång. Finns 300 bilder med bara den minen där näsan dras in och överläppen trycks ut. Ser ju helt galet ut? ;D Hoppas inte jag har någon "standard-look" men det kanske man har :) Onödig grej att störa sig på haha!
 
 
Cyklade åtminstone till tentan imorse, var rätt nervös innan och sista minuten-pluggade! Vilket väl aldrig hjälper. Men jag tror att det kan ha gått vägen, lämnade in 23 sidor av svar på frågorna. 20 poäng för godkänt. Bara att hålla tummarna nu, att jag klarade båda två. Är ledig fram till måndag klockan 13:15 då börjar sista perioden för detta året :) Ska inte skriva om plugg i bloggen förrän nästa vecka tidigast! Promise haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0