Bilder

Min plan innan vi körde igång med handbollsträningen var ju att ta några bilder! Mest för bloggens skull. Men det gick ju sådär. Satte vax på händerna och då var det ju inte riktigt läge att pilla med mobilen! Igår fick jag bara två blåsor på händerna med! :) Vi spelade i tre timmar, sista timmen blev vi nästan sura och nära till gråt haha, så trötta! Men det var riktigt roligt. Har ont i höfterna idag men annars är det rätt lugnt med träningsvärken, trodde att det skulle vara värre.
 
Från och med nu käkar jag bara onyttigt på lördagar! Varit vääldigt mycket gottis senaste veckan. Kexchoklad, pegall, morotskaka i mängder, bulle, godis o.s.v. Listan kan ju göras lång. Men nu blir det bara en dag i veckan! :)
 
Börjar 13:15 idag med Materiallära. Men tyvärr blåser det ju kuling ute och det regnar mer än mest. Jag tänkte ändå cykla.. Vi får se om jag överlever. Bra kläder får det bli åtminstone. Hoppas dessa kurserna är roliga! Är taggad på att ligga i fas haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0