Blåshand

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det enda vettiga jag har åstadkommit idag är lite plugg och handbollsspelande. Runt tjugo över två tog jag mig upp till mina föräldrar för att låna en bil för att sedan åka till Landvetter för att hitta hallen. Vi var några tappra själar som ville träna denna söndag. Jag och Frida stod och skröt med att vi då "INTE FÅR NÅGRA BLÅSOR." Medan dom andra tjejerna var i full flärd med att tejpa sina händer. Se bild nedan för hur den taktiken avlönade sig.
 
 
 
 
Kalas! :) Det gör lite ont men det var fortfarande värt det. Saknat handbollen, fast antagligen mest "att ingå i ett lag" det sociala liksom.
 
Nu ska jag läsa på inför morgondagens presentation på engelska om indunstning och design av dessa i industrin.. Wish me luck, jag kommer behöva det! :)
 
 
Sidnotis: Igår när jag skulle åka hem så såg jag på busshållsplatsen att bussen hade slutat gå för längesedan, men där satt en äldre dam och väntade på bussen. Så jag ursäktade och sa "Bussen har slutat gå för idag."
 Så svarade hon, vad menar du slutat gå? Så sa jag: "Jo klockan är långt efter midnatt och bussen börjar gå igen klockan 05:10. Så sa hon, "men på natten?? Jag ska ju in till Nordstan och handla. Jag satt precis och undrade varför det var en sådan mörk dag."
Jag rådde henne att gå hem igen och få sig lite sömn innan hon kunde försöka ta sig ner på stan igen. Jag fick lite dåligt samvete över att jag inte följde henne hem, men jag tänkte inte längre än näsan pekade just inatt... Hoppas det gick bra för henne åtminstone.
 
 
/THEESS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0