Cykel/buss

Jag cyklar idag till skolan, mörkt när jag cyklar hem... Börjar fundera på att köpa busskort faktiskt haha! Men hatar bussarna numera. Cyklat varje dag sen i maj (bortsett från igår då det ju faktiskt var liten kuling och regnade så man hade drunknat om man öppnat munnen utomhus). Plus att vi inte kommer gå i skolan varje dag, denna veckan till exempel är vi lediga onsdag/fredag. Vilket är HELT okej. Så då känns det onödigt att ha busskort denna veckan. Viktiga beslut ;)
 
 
Dagens osminkade sanning haha!
 
Från en resa till en annan så försöker vi febrilt leta resor till julafton. Mina bröderj är ju i Japan över jul och nyår så jag har ingenstans att "fira" om jag inte åker iväg. Vilket väl känns lagom deppigt. Men that's life. Blir nog inte roligt med jul igen förrän man själv får barn och en familj :) Men det är åtta veckor kvar tills dess. Det som stör oss med en resa vi har hittat (Fyrstjärnigt hotell vid stranden med all inclusive) är att man kommer hem 20:00 på NYÅRSAFTON. Ska man förfesta på planet då å åka direkt till nån fest eller direkt hem och sova o.s.v. svårt!! 
 


Kommentarer
Mathilde

SV: tack gumman. Du var snygg i dina fina lockar idag. =P Snygga klänningar du har köpt. =P

Du är så duktigt att du cyklar, känner själv att det hade blivit lite långt att cykla för mig.. I kväll skall jag då blogga, dricka kaffe och locka håret. =P (eller inte) ses på torsdag. PUSS

2012-10-30 @ 17:36:27
URL: http://carmenmathilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0