Egenlördag.

Jonas är ute hos sina kusiner och hjälper dom att bygga om. Vilket innebär att jag har egentid! Hade tänkt hälsa på mina föräldrar men har ont i halsen och känner mig lite febrig. Så det kanske är lite egoistiskt att sticka dit och smitta ner dom. Men blir man tillräckligt uttråkad så! Haha. Mina klänningar har ju inte kommit så det kan jag inte roa mig med. Men jag ska städa sovrummet och rensa ur garderoberna. Det är kul! Man hittar alltid kläder man inte minns att man hade och kläder man vet att man aldrig använder - släng!

 

J gjorde frukost till mig imorse, kaffe, apelsinjuice, rostade mackor och så hade han lagt fram massa pålägg! Så himla fin alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0