Ensamkväll

Jonas är ute och äter med sin familj på Svarta Oliver. Jag har precis varit ute i regnet och sprungit! Var som att sväva på små rosa moln varje steg jag tog! Sen i maj har jag inte varit lugn en hel dag utan träning, men igår var första dagen som jag inte tränade någonting. Snacka om att det lönade sig på löpturen nu! Hade kunnat springa ett maraton kändes det som. Hmpf.. Tryckt i mig tre knäckemackor till plugget (Vi har chips å glass men nej, knäckemackor vill jag ha :S )
 
 
Så nu är det New Girl och lite egenstund innan Jonas trillar in! :) Hela helgen blir faktiskt ensam för J sticker till landet. Så laddar inför en himla massa timmar med mig själv och mina böcker... Kanske kör en miniutgång eller en shoppingrunda eller något till helgen dock, men annars är planen att vara bänkad med plugget! Så roligt är det i tentaperioder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0