Friday

Helgen är här! Veckan har dock inte varit överdrivet kämpig för min del men idag har vi matlab i filtrering. Mindre spännande!? Men det skall avklaras och sedan får man ta helg tack och lov. :) Fortfarande inte bestämt mig om vad som händer ikväll, men det ger sig. I värsta fall sitter jag hemma med en bra film och käkar goda frukter typ. Who knows, deppigt det lät?! Jag ska ju ha skitkul imorgon så det ger sig ju. Får dock inte bli bakis och hela den baletten då plugg får komma först nu inför tentorna.
 
 
 
Kommer nog något inlägg till till kvällen gissar jag ;D Speciellt om jag bestämmer mig för att gå ut. Då hoppas jag att min spetstopp jag har beställt har anlänt hemma i brevlådan!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0