Friday!

Fredag! Ledig igår så kändes lite som att det snarare var tyngre att vakna idag än igår, men däremot är det ju fredag och den dagen är väl alltid liiite bättre än alla andra dagar! :D
 
Som jag skrev igår kollade jag ju på "hur man gör sina ögonbryn-klipp" på youtube. Haha ah hur jag hamnade där vet jag inte men har sett en del med jättefina bryn och tänk "Åhh åhh jag vill jag vill" - å klappat händerna samtidigt.. Så jag kollade, plockade, målade och viola! Liiiite mer bågform och lite tjockare. Ingen jättedrastisk skillnad men man vill ju inte se ut som en dragqueen heller liksom hee hee..
 
Time for school, en föreläsning 8-10 värt att cykla in för det men fick en kommentar av en klasskamrat "Du är inte i skolan lika ofta som föregående år" neehe?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0