Gladbesviken

Hade ju glömt köpa fika inför tentan men det löste sig! I kassan satt världens otrevligaste kvinna, bastanta kvinna dessutom. Var nära på att fråga henne lite sarkastiskt om det var en dålig dag... Nog om denna dam! :) Jag köpte pegall och en drickyoghurt sen cyklade jag till tentahuset. Var faktiskt inte så nervös som jag brukar vara. Har kanske lärt mig att det som händer händer och världen går inte under. Jag är dock liiiite besviken på mig själv att jag inte pluggade mer gamla tentor. Dock har jag väl lärt mig mer på att plugga allt istället. Men det var väldigt mycket uppgifter som var likt gamla tentor och även från labbarna. La fokus lite fel. Så därför hoppas jag att jag klarade det ändå, svarade ju på alla uppgifter och kände såklart igen allt som det frågades om. Så det kan ha gått vägen. hoppas på samma inför torsdagen! Bara att kötta gamla tentor och teori nu! Dock är det mycket att fixa på två dagar, men det ska gå!
 
 
 
Ikväll blir det nog inte så mycket plugg faktiskt, hjärnan är rätt tömd :/ Ska se massa tv och mysa med min fina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0