Godmorgon!

En ledig dag! Jag har inte köpt böckerna än till kurserna så jag "kan" inte plugga... Men tänkte väl googla lite saker och försöka få fram ett sätt att köpa böckerna utan att det går på en förmögenhet! Det är ju svindyrt med kurslitteratur, så jag har inte alltid köpt böckerna i alla kurser om jag ska vara ärlig, det har ju gått rätt bra ändå. Sen är jag inte riktigt den som säljer saker. Jag tänker jämt "Men ifall jag någonsin skulle vilja läsa i den här boken igen, så är det ju bra att jag har den!?"
 
Maten blev kanongod igår! Biff oriental stod på menyn.
 
Skall äta frukost, ätit samma varje dag den här veckan. Fått dille på kokt ägg, knäckemacke-dillen håller fortfarande i sig också. Åt några till Hunger Games igår haha. Hellre det än onyttigt åtminstone :) Sen blir det nog en väldigt lugn dag tror jag.. Pubrunda imorgon med, funderar fram och tillbaka om jag ska gå eller inte. Det får bli en spontangrej isåfall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0