Helg

Fredag, fruktansvärt tråkiga fredag! haha. Vaknade alldeles för sent (10!) hade ställt klockan på 08:00. Bra Therese, plus i kanten :) Det regnar och jag tänkte åka och köpa något onyttigt gott till mig själv. Får bli cykeln i regnet ner till typ willys och allum. Längtar till löning nästa torsdag med! :) Wop. Mitt hår ser typ lila ut idag? Hoppas det beror på ljuset, riktigt mörk lila var inte tanken direkt (A) haha.
 
För att bli människa i lördags testade jag allt! Kaffe, powerking, godis ALLT :) Gick bättre med ett glas vin sen på kvällen haha, då var jag på't igen.
 
Efter att ha vaknat försent satt jag å kollade kläder istället för att plugga, fram till typ tolv. Så nu ligger jag efter innan jag ens har börjat. Men det är lugnt, kämpar på så gott jag kan och går det inte så går det inte :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0