Helgen

Vi har precis ätit räkor så det sprutar ur alla öppningar (Okej usch?) Ska snart se på X-factor och mysa upp oss i soffan. Ett glas vitt vin och tv-hemmakväll. Känner mig gammal helt plötsligt. Meeen vet ju att jag bara är 21 och alla andra helger kan det hända en massa spännande grejer. Imorgon ska jag fika med fina Angelica och sen blir det kanske lite middag med ett par vänner. Får se var det bär! :) Inga planer = Kan inte bli dåligt.
 
 
Räkor, vin, ägg, bröd, aoili, dill, majonnäs, ostar möööms ;D
 
Dagens i-problem på tal om inget - HUR GÖR MAN SIDNUMRERING I WORD UTAN ATT VILJA HA FÖRSTA SIDAN SOM SIDA 1? Höll på att bli tokiga jag och en klasskompis idag... Det var det, ha det bäst! :)
 
Blev lite är i den här bilden på mig själv. Ursäkta min egoism, men måste vi inte tycka lite bättre om oss själva? Finns en miljon saker på mig och min kropp jag gärna hade ändrat/tagit bort/förstorat. Men någonstans så är man ju trots allt den man är. Tjejer är väldigt dåliga på det där också, att ge komplimanger! Killar har nog lättare att ge komplimanger faktiskt. Agree?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0