Hunger Games

Jonas jobbar över till åtta ikväll... Själv kom jag hem tidigare än vad jag hade trott! Vi hade bara föreläsning till 15:00 och inte till 17:00 vilket gav mig ännu mer tid ensam. Så jag satte på Hunger Games! Satt själv i mörkret och tillslut fick jag sätta på en lampa haha! Men den var helt OK! En film värd att se men kanske inte fler gånger än en om man uttrycker sig så milt. :)
 
 
Huvudpersonerna.. Måste varit en sjuk person som kom på historien? 24 personer som skall döda varandra tills en person återstår. Känns ju normalt.
 
 
Direkt efter filmen fick jag ställa mig och laga mat så hjärtat har något att äta när han kommer hem efter en lång dag! Sen blir det till att slappa mer mer, imorgon är jag ledig! :) Hade massor av tid innan skolan idag, så jag lockade håret och allt möjligt.. Då är man uttråkad.
 
Lockade håret!

Nu ska jag inte blogga mer idag, lovar ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0