Huvudvärk.

Gosh det har blivit många timmar framför böckerna idag vilket har resulterat i huvudvärk. Däremot känner jag mig ganska nöjd med dagen men man kan alltid göra mer... Men ibland är det roligare att kolla på youtube hur man bäst fixar sina ögonbryn eller läsa sina favorit-bloggar.
 
 
Fick ett mail från vår föreläsare/kursansvarig att hon inte får jobba mer för läkarna, vi är väl en alldeles för jobbig grupp. Men det är iallafall tråkigt och vi ska nu få Dr. Aldo Jesorka som föreläsare och kursansvarig. Han är jätteduktig så det ska nog inte vara några problem. Tentorna närmar sig med stormsteg, ganska läskigt. Ju fler tentor man klarar desto mer nervös blir jag över att misslyckas med någon. Vill bara klara allt, jobba från mars till augusti på Wellspect och sedan göra mitt exjobb där. Efter det är allt över och det är fritt fram att kanske resa lite eller helt enkelt jobba om möjlighet ges. Ganska skrämmande att tänka på framtiden. Men oavsett var det bär av så är det ju spännande.
 
Imorgon blir det räkor och mys hemma. :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0