Japan

Blev väldigt överraskad när jag kollade på priser på flyg till Osaka Japan. Kommer ju att åka dit helt klart, men vill ha med mig Jonas isåfall. Tråkigt att åka själv, eller så får jag väl lära mig att klara mig själv här i livet också. Båda blir nog bra! Jag ska dit åtminstone PUNKT. Ska snart åka upp till Robin och kramas hejdå ännu mer, måste göras ordentligt serrrni! :)
 
 
Idag har det gått 1 vecka utan något onyttigt, en vecka kvar! Det går bra nu.
 
Kom nyss hem från skolan, tryckt i mig en äggmacka för jag var hungrig (surprise att tess är hungrig liksom) och ska väl läsa nåt kapitel i analytisk kemi - boken. Jag vill springa idag så det ska jag göra! Men Jonas kommer inte haka på så tiden blir nog inte lika bra som vanligt, för han är tydligen förkyld.. Ännu en anledning att hålla sig undan, hatar förkylningar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0