Knäckemackor.

Jag har fått dille på knäckemackor! Äter runt 7 stycken om dagen och därmellan vill jag ha fler...
 
 
Det är med både "nyttiga" och "onyttiga" pålägg. Tyvärr är det dom onyttiga som dominerar. Min farmor gav mig alltid hennes nybakta te-kakor med skinka och majonnäs på till frukost hemma hos henne. Det var något av det jag såg fram emot mest när jag fick följa med pappa till farmor på morgonen innan han skulle till jobbet för att jag skulle kunna spendera så mycket tid som möjligt med farmor innan han skulle hämta mig igen på kvällen. Så knäckemackor med kokt skinka och majonnäs under dominerar här hemma! Men även med ett salladsblad, tomat, lite fetaost och salladskrydda på är en klar favorit. ;D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0