Ledig dag

Igår insåg jag att jag skulle vara ledig idag, kan man få en bättre överraskning tro. Mjo det finns väl en hel del bättre saker man kan få men det passade väldigt bra med en ledig dag nu. Plugga, tvätta, diska, epilera benen o.s.v. var det som skulle hinnas med idag. Skrivit en "att göra lista." Hunnit en del av det, ska dock plugga på mass spektroskopi också för att anse mig nöjd med dagen. Springa skulle jag göra också men detta skulle vara första dagen jag inte tränar alls på många veckor och mina vader skriker "VILA TESSAN" för dom gör riktigt ont.
 
 

En god kopp kaffe mitt i allt plugg. Älskar kopparna! Fick dom av min bror Henrik när jag fyllde år. :)
 
Bollarna vi hittade igår när vi letade! Helt galet många. Dom får bada i badkaret och sen får man städa ordentligt efteråt med mitt specialknep ättiksyra utspätt med vatten.. Dödar allt!
 

Beställde en peplum-topp i spetsmaterial. Hoppas den kommer snart och är superfin! Beställde den i UK size 6 (strlk 34 i Sverige) hoppas den är awesome!! :) Isåfall blir det den på lördag med ett par svarta tajta byxor och mina nya klackar. KANSKE, har en back-up plan annars :)
 
/T
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0