Löning

Åh imorgon kommer vara en BRA dag! Tentan kommer vara avklarad (Hur det än går) och löning på det. Fasen va göttit asså. Ska dock spara pengarna som inte går till hyran. Det mesta åtminstone. :) Något litet får man alltid unna sig när man varit duktig nog att jobba och plugga samtidigt. Annars är det ju inte värt!
 
På fredag tänkte jag grundligt städa hela lägenheten, även sidorummen. Har lagt städning lite på hyllan under tentaperioden nu. Börjar bli läge att skrubba allt utan och innan :) Det ska jag roa mig med på fredag, min lediga dag haha! Men sen är det helg, ska bli skönt inget att plugga alls! Fram till på måndag då allt börjar om. Men hur många tentor kan jag ha kvar allt som allt? Funderar på att räkna på det. 4 vet jag med all säkerhet, sen är det någon tillvalskurs osv.. Hmpf ska kolla upp detta :D Kul att räkna ner lite.
 
/THEEEEE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0