Omvandlingen

Jag kanske missbedömde mitt schema lite, med  tanke på att det tog TVÅ timmar, ja TVÅ styckna hela timmar att städa kökhelvetet. Men jag är inte bitter. Haha det är jäkligt rent där nu. Så jag har bara gjort halva sovrummet och sen har jag ett sista rum kvar. Men det får sjuttonemig bli imorgon istället. För nu tänkte jag dra och köpa ingredienser för jag ska baka :) Sen tänkte jag väl även köpa lite gott till kvällen. Ananasjuice bland annat för det var längesen vi gjorde Pina Coladas! :D Favoritdrinken och jag har ju faktiskt haft en bra vecka (tack vare mig själv) så ska unna mig.
 
En "före bild" och ja det var riktigt stökigt!

Rent och skinande! :) Har alltid datorn där i soffan och Jonas har sin laptop på andra sidan till höger i soffan och Ipaden ligger på bordet... Jättesocialt :)
 
 
Vårt barskåp! :) Städade där med, städat allt ;D
 
En dekoration jag unnade mig, Jonas älskar ju rosa och hjärtan med haha! Nej men jag tror inte han bryr sig, jag tyckte den var fin.
 
 
Igår spelade vi badminton, jag sprang halvt ihjäl mig men har faktiskt inte träningsvärk idag för första gången. Tar det som ett tecken på att jag börjar bli ganska bra tränad. Dags att åka och handla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0