Pingpong

Igår efter att ha suttit på stjärten stilla en hel dag, EN HEL DAG. Så fick det vara nog, vi åkte och spelade pingis och sen åkte vi till Emson och Emson. Jag pluggade inte en sekund mer igårkväll, tror inte det hjälper att trycka in mer efter en viss gräns. Imorse vaknade jag väldigt tidigt och det kommer bli en likadan dag som igår, även fredag, lördag och söndag kommer bli likadan. Jonas sticker till landet och därför kommer jag inte träffa honom förrän på söndag. Så kul kommer denna helgen bli. ;D Får göra det bästa av situationen, vill ju lyckas i skolan och får då prioritera just denna helgen då tentorna är på ingång.
 
 
Ska även färga håret idag tror jag! Min förra färg har dött ut, så testar en ny senare. Blir nog en update till då. Men typ kläder och sånt är inte riktigt läge för. Klädd i myskläder hela dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0