Räka

 
Godelidagens! :) Kom i tid till föreläsning, SKRYT AHA ;) Haha första gången på ett tag, vilket egentligen borde vara tvärtom att man skriver när man kommer försent. Men inte jag.. Hur som haver, det var en bra föreläsning. Tror jag snappade upp en hel del matnyttigt faktiskt. (skrev matnyttigt för HERREGUD vad jag är hungrig) Gör riktigt ont i magen, men snart får jag äta. Lax, couscous och ärtsås. Tycker själv att ärtsås låter äckligt men det var faktiskt riktigt gott och enkelt var det med! Efter föreläsningen så satt vi i en datasal och skrev på vårt projekt. Fram till nu, för nu har jag tagit fredag! Ska dock plugga en del, ska läsa på Mollier-diagram. Ett diagram som beskriver fuktig luft..
 
Dagens klädval - Svart långklänning med ett enkelt skärp i midjan och converse (som inte syns på bild.) Får alltid kommentarer av olika personer om hur jag ser ut. Igår var det "Aha du är osminkad" Jo tack jag vet jag valde det imorse... Åh idag var det "Vad modern du är idag" å "Ska du någonstans sen?" så svarade jag nej livet är ju en fest. Varför detta intresse av vad jag gör, jag har speglar hemma, på riktigt.
 
Facelook. Youtuba hur man skulle få gröna ögon att se större ut och försökte med detta. Ser nog mest bara trött ut, kan dock även ha att göra med att jag sov röva-dåligt inatt - igen!


Efter pluggandet får jag ta helg iallafall på riktigt, med räkor. KANSKE ska köpa lite vitt vin.. Det är lite emot hela vår "Vara nyttig-grej" men en dag i veckan blir det ju ändå sen framöver. Lördagar. Inget på veckodagar och fredagar, inte ens titta på godis får man då!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0