Rusk!

Känns sådär härligt upplyftande att kolla ut i höstrusket på morgonen och veta att man ska sätta sig på cykeln så fort kaffet är uppdrucket. Regnet riktigt piskar ute från alla håll och kanter oftast tycker jag att allt ser mysigare ut i ljuset från gatlyktor men denna morgonen är det bara mörkt och jag sitter och hoppas på att ljus skall tränga sig fram innan jag måste bege mig iväg!
 
En ljuskälla i mitt liv!
 
Skall jobba ikväll, kommer komma hem sent och inatt gick vi och la oss klockan 01:00! Europa vände matchen mot USA i golfen och det var bara så där spännande så man hade ont i magen. Var tvungen att se upplösningen och det var värt bara fem timmars sömn inatt. Dags att sätta på sig full regnklädsmundering och vara hurtig än en gång. Har galen träningsvärk också vilket väl inte taggar mig sådär mycket extra men guuuud vad härligt det är att vara igång med träning varje dag.
 
/Relativt nöjd tjej.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0