Scones

 
Var ledig idag som sagt. Har pluggat! Endast analytisk kemi dock, borde ta tag i lite Separationsteknik också. Tänkte göra det nu efter att jag bakat scones och även varit ute på en långpromenad/spring-fest med mig själv :) Jonas är ute och går med sin mamma nämligen så man får ju roa sig med något.
 
Oh! Gott i små mängder, är det bara jag eller blir man jättemätt på en liten scone? Jag åt inte ens upp det lilla jag tog åt mig.
 
J blev bjuden över på middag imorgon hos några vänner och sedan ska dom gå ut. Jag har inga planer så jag funderade ett bra tag och frågade sen om jag får möta upp dom ute, är jag en jobbig flickvän då som vill det eller är det bara en kul grej? Jag vet faktiskt inte! Sen ska jag tagga hemma själv i min ensamhet?? Ska höra runt om någon ska hitta på något istället, känns jobbigt att tränga sig på. Även om jag känner hans vänner också dock, annars hade det ju bara varit jättekonstigt att möta upp dom ute. Vi får se faktiskt! Är lite kluven över hur dagen imorgon blir. :)
 
Oh well nog funderingar and back to plugga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0