Städ!

Jag har ju sagt att jag ska städa lägenheten idag! Vilket väl blir mindre och mindre motiverande men det ska göras, kommer känna mig så nöjd sen.. Tänkte börja med köket (det är jobbigast) sen är toaletten näst värst då får ju den komma sen haha. Sen vardagsrummet, vårt sovrum och sist extra/datorrummet.  Bra plan right? Sen ska jag dra och handla ingredienser till en morotskaka för alla BAKAR JU DET? Vill inte vara sämre jag.
 
Haha asså detta är ju en grym bild på min bror. Jag dör lite varje gång jag ser den! Vi köpte sådana "Sumo-gubbar" som man kan kasta så fastnar den helt utsplashad på underlaget. Sen satt vi och skratta åt den och tog kort en hel kväll i Japan. HAHA då var man trött alltså. Förlåt för bilden dock men den är ju så bra ;D
 
Innan jag städar så ska jag först dricka kaffe framför våra bästa år :P haha! Lat.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0