Sunday

Det är en besvikelsens dag, igår klockan 21:12 tog vi fram daimglassen ur frysen. Ja ni läste rätt. Vi åt glass igår. Ångesten är enorm men vi gjorde valet tillsammans,  haha från och med nu blir det bara på onyttigt på lördagar :)
 
Veeem kan motstå.
 
Från det ena till det andra så ska jag plugga idag, så är det. Tentorna är den 22e och 25e oktober. Att misslyckas är inte ett alternativ! Men det är så tråkigt att sitta och läsa hela dagarna, ingen motivation. Får leta efter den först sen ska det nog gå bra..
 
Hade världens, läs VÄRLDENS konstigaste dröm inatt. Den var jättelång men helt plötsligt så drömde jag att min bror försökte dränka en mus i mjölk och brottades med den i en stor balja. Finns det stödgrupper för sådant här för jag är uppenbarligen inte frisk...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0