Tisdag

Det kunde inte ha regnat en droppe mer igår tror jag! Cyklade först till skolan i skiten, sen till jobbet och sen hem från jobbet. Var noga med att inte glömma att stänga munnen när jag cyklade för då hade jag väl drunknat...
 
 
Idag är en ny dag, mindre regnig sådan med största sannolikhet. Ska till skolan för att göra projektarbete och sedan är det laboration i eftermiddag, filterering står på agendan! Skulle egentligen jobbat ikväll med men behöver nog ta det lite lugnt, plugga lite, mysa lite :) Mitt kontrakt går ut imorgon också, undra hur vi löser det tro.. Nästa gång dom frågar om jag vill jobba är det väl bara att påpeka detta, verkar jobbigt att aktivt ringa upp dom för att fråga ;) Ut och springa ikväll kanske, skriver det här så blir det väl av :D
 
 
/THEEEESS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0