Träning och plugg

Var iväg och spelade handboll! Värmde inte upp innan jag började ta i för glatta livet så jag sträckte magen på något konstigt sätt? Ont gör det iallafall. Får väl hoppas det går över snabbt och lätt för det är lite svårt att röra sig utan att det drar till sådär härligt ;D Kul var det på träningen åtminstone. Sen skjutsade jag två tjejer hem, kändes bra för annars hade dom varit hemma vid åtta och nu var vi hemma halv sju! Stor skillnad på att ta bil och buss faktiskt.

Blir nog lite mer plugg ikväll och sen en sammanfattning imorgon innan tentan. 14:00 smäller det! Dock ligger studieportalen nere så kan inte ens kolla min kurskod eller mina mail eller någonting. Mindre roligt! Jäkla passande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0