Blåvitt

 
Åkte in till skolan med cykelen och vårt lilla gruppmöte tog väl ca 15 minuter, det kändes då ganska så onödigt att bege sig hemåt igen efter den cykelturen (Det är rätt tungt upp för backarna) Så jag stannade kvar och började skriva på vårt projekt. Jag skall skriva delen om Fallfilmsindunstare, visst låter det överväldigande? :D Inte så roligt som det låter faktiskt, måste vara klart till på måndag. Imorgon efter besöket hos tandläkaren tänkte jag sätta mig med plugg! På riktigt, så himla lätt att göra en miljon andra grejer. Får lön imorgon med å tandläkaren ligger vid allum! Får se om det blir en snabbtitt, behöver koftor å underkläder. :D



Efter skolan stack jag till Blåvitt-shopen och hämtade ut biljetter till IFK-GAIS på måndag :) Å nu blir det middag snart, en lugn kväll. Vi pratade på att springa men kanske är dumt två dagar i rad? Gjort 100 situps å 70 armhävningar idag åtminstone :D IIh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0