Citronvatten

Goddagens! Sovit som en liten prinsessa utan ärt inatt alltså. Igår var jag helt slut efter jobbet så jag däckade i soffan klockan 19 och sov till klockan 20 då det ringde här hemma. Men sen gick jag in och la mig i sovrummet och sov 10 timmar till! Haha gött. :)
 
Idag åkte jag till skolan för att skriva laborationsrapport, trodde det skulle gå smidigt men det tog faktiskt ett bra tag.. Efter skrivandet cyklade jag in till stan och köpte två tröjor och två BH och strumpebyxor :P Köpte även en lucky balloon som min bror ska få släppa iväg imorgon på hans hejdå fest :)
 
Mysigt!
 
Ikväll sticker vi hem till mina bröder och spelar lite spel och smågosar lite! Nu vankas lite middag, ha det göttigast! Jag har skaffat instagram med förresten! Tog steget.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0