Fika

Dagen i sin helhet har varit både nyttig och onyttig kan väl det sammanfattas det som. Började dagen med en mysig frukost med Jonas och hans far. Viktigt att skriva om känner jag, sen åkte vi åtminstone till Alelyckan och körde badminton i 1 timme och 15 minuter. En snabbdusch senare så satt jag på cykeln in till stan för att träffa goa tjejer! Vi gick först till Condeco men det var det smockfullt. Vi hamnade på Le Pain Francaise eller hur det nu stavas/uttalas. Drack fyra koppar kaffe och åt gott, se bild nedan!
 
 Sonia och jag delade på detta gotte <3 Det var hallon i passionsbakelsen, bara så alla vet. (internskämt for the win)
 
Finaste vän! Så sjukt impad av tjejen också som läser till läkare å fortfarande har tid att vara awesome ;) <3
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sonster

fina du! o bästa ni!! ps. tack för fikan och vår diskussion om b . . .

2012-09-23 @ 19:41:05
mirna

En bild på mig? Sandra? Why man why????????? Pussis

Svar: Haha fick ingen bild på er!? Ni har ju dom bilderna HALLÅ. Annars lätt som en plätt, hade gärna lagt upp 400 bilder på er om det vore så ;) <3
terrass.blogg.se

2012-09-25 @ 17:08:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0