God eftermiddag!

Igår satt vi uppe och kollade på Ryder Cup Golfen till klockan ett, därför sov jag till halv elva imorse.. När hände det senast!? Jag ville verkligen skype:a med min Nya Zeeländare så jag sprang upp till datorn för att kolla om hon fortfarande var uppe och redo att prata av sig lite med TESSSSSS :) Det var hon, yaay! Dock var internet-anslutningen till sådär halvkass så jag hörde inte så bra, hoppas jag tolkade alla meningar rätt för annars kanske hon sa något i stil med "Alla hatar mig här och jag trivs inte alls, jag vill hem!!" och jag svarade "Åh vad härligt att allt är som det ska och tiden går ju bara såå fort" :) Haha! Hoppas inte det.
 
Nu blir det storhandling, sen badminton och till sist hem till Robin och säga HEJDÅ. Buuu :)
 
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0