Godisförbud

Känns som att man är 10 igen och mamma gav en godisförbud, vilket hon aldrig gjorde men ändå... Jag och Jonas kom överens om att ingen får äta något onyttigt på två veckor från och med idag! TVÅ HELGER utan någonting onyttigt. Säkert enkelt för vissa men vi äter ofta nåt onyttigt om dagen, dock inga mängder..
 
Vi har satsat pengar på detta så det är helt seriöst. Kommer aldrig förlora ett vad. Däremot gäller det inte lite vin på lördag på min brors hejdå-fest, vilket är bra! ;) Godis, bullar, dricka, chips, juice ingenting sådant!
 
Bilden från förra inlägget som jag ville visa, perfekt ju att ta kort på sig själv utan att komma för nära och att ens armar syns! :) WIN
 
Regn regn regn, finns inget att göra förutom att sitta inne å huttra! Jag skulle försöka frakta hem cykeln idag från Chalmers som har stått där sen bromsarna slutade att fungera. Jag valde att ta den till Jonas jobb så får han ta den i bilen sista biten hem, men bara att ta mig hem idag tog två timmar! Därför jag är emot bussar nu förtiden, cykeln tar mig dit jag vill inom en rimlig tid. Cykel imorgon igen alltså! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0